----- Please Turn on your speakers & listen our " Lanka ART web Radio "----- Send us your art Related news to ** lankaart1@gmail.com ** -----

Pages

RADIO

ඒක මට සුළු කැප කිරීමක්.

Sunday, June 12, 2011

නම?

සුබෝධි ප්‍රියදර්ශනී.

ගම?

නුවර.

දැන් ඉන්නේ?

මහරගම, නාවින්නේ.

උපන් දිනය?

1989. 07. 04

පාසල?

මැද මහනුවර මධ්‍ය මහා විද්‍යාලය.

ලග්නය?

කටක.

වෘත්තීය?

රංගනය.

රඟපෑ නාට්‍යය?

සිහින සිතුවම්, අහස් පව්ව, හිරු දුටු පිනි, සත් රළ පෙළ, සුන්දර සුවාරිස්.

චිත්‍රපට?

ඩෙන්සිල් ජයවීරගේ වස්සානයේ සෙනෙහස.

මුලින්ම කැමරාව ඉදිරියේ පෙනී සිටින්න අවස්ථාව දුන්නේ?

සුරේෂ් කුමාරසිංහ.

මුල්ම රංගන අත්දැකීම මතකද?

ඔව්, මට තිබුණේ පාසල් ළමයකුගේ චරිතයක්

කොහොමද ඒකට මුහුණ දුන්නේ?

ඒ චරිතය අමුතුවෙන් රඟපෑවේ නැහැ. ඒ දවස්වලනේ පාසලෙන් අයින් වුණේ.

ඇයි නිළියක් වුණේ?

ආසාවට.

රඟපානවාට ගෙදර අය මොනවද කියන්නේ?

අඩුපාඩු පෙන්වා දෙනවා. ඒ අය කැමැතියි මං නිළියක් විදියට ඉදිරියට යනවට.

එතකොට ඔබේ ප්‍රේමවන්තයා?

එහෙම කෙනකු නැහැ කියලා තමා කියන්න වෙන්නේ.

කොහොමද ක්ෂේත්‍රය?

හොඳයි.

අවස්ථාවාදීන් වැඩියි නේද?

ඒක නම් එහෙම තමයි. අවස්ථාවාදීන් මටත් හමු වෙලා තියනවා. මං ඒ අයව ගණන් ගන්නවා අඩුයි.

පොත පත කියවනවද?

ඔව්.

වැඩියෙන්ම කියවන්නේ?

මාර්ටින් වික්‍රමසිංහ මහතා ලියූ පොත්.

රංගනය හදාරනවාද?

ඔව්.

ආචාර්ය ලෙස්ටර් ජේම්ස් පීරිස් මහතා ගැන දන්නේ මොනවාද?

එතුමා අපට සිටන දක්ෂ අධ්‍යක්ෂවරයෙක්.

රුක්මණී දේවිය ගැන?

ඇය නිළියක්.

යළි යළිත් නරඹන්න කැමැති සිංහල චිත්‍රපටය?

තුෂාරා.

ඔබ රඟපෑවා නම් හොඳයි කියලා හිතෙන ගීතමය ජවනිකාව?

ඔබටයි ප්‍රියේ ආදරේ චිත්‍රපටයේ දිය කිඳුරිය සේ සාගරේ ගීතය.

විවාහ වන දවසේ අඳින්න හිතාගෙන ඉන්නේ?

උඩරට මනාලියක් විදිහට.

කොයි කාලෙද විවාහ වන්නේ?

තවම තීරණයක් නැහැ.

විවාහයෙන් පසුව රඟපානවාද?

ඔව්.

සහකරුවා රඟපාන්න එපා කිව්වොත්?

මං බඳින්නේ මාව තේරුම් ගත්ත කෙනෙක්ව පමණයි.

සමහර නිළියන්ගේ විවාහ ජීවිත බිඳී යන්නේ ඇයි?

තමන් හරියාකාරව තේරුම් නොගත් අයකු හා විවාහ නොවූ හින්දා වෙන්න ඇති.

පෞද්ගලික ජීවිතයට වඩා මුල් තැන දෙන්නේ රංගනයටද?

දෙකම සමබරව ගෙනි යන්නයි අදහස.

රඟපාන දර්ශන තලයක ඔබ අකැමැති කෙනෙකු සිටියොත්?

මොනවා කරන්නද, එයා ගැන හිතන්නේ නැතිව මගේ රංගන කටයුතු දිගටම කරගෙන යනවා.

රඟපාන්න ප්‍රිය කරන චරිතයක් තිබේද?

ඔව්. මං මෙහෙණින් වහන්සේ කෙනෙකු විදිහට රඟපාන්න ආසයි.

එතකොට කොණ්ඩය කපන්න වෙනවනේ?

ඒක මට සුළු කැප කිරීමක්.

ඔබ අගය කරන අධ්‍යක්ෂවරුන් තිදෙනෙක් නම් කළොත්?

නාලන් මෙන්ඩිස්

ජනක චමින්ද

රන්ජන් ප්‍රසන්න

දවස පටන් ගන්නේ?

ව්‍යායාම කරලා.

ගෙදර ඉන්න කොට?

ටී. වී. බලනවා.

කම්මැලි හිතුනම?

පංසල් යනවා.

නිළියක් වීම ගැන?

සතුටුයි.

දවසේ හොඳම වෙලාව?

රෑ.

පවුලේ තොරතුරු?

අම්මයි, අප්පච්චියි, අක්කලා දෙන්නයි.

ඔබ ගැන කෙටියෙන් හැඳින්වූවොත්?

අධිෂ්ඨනශීලි කෙනෙක්.

ලිපිනය?

02, උඩතැන්න,
මැද මහනුවර.

Copy Rights - Sarasaviya

0 comments:

Post a Comment