----- Please Turn on your speakers & listen our " Lanka ART web Radio "----- Send us your art Related news to ** lankaart1@gmail.com ** -----

Pages

RADIO

මේ කැත වැඩවලට රජ කාලෙ දඬුවම් දෙන්න ඕන

Sunday, June 12, 2011

මේ කැත වැඩවලට රජ කාලෙ දඬුවම් දෙන්න ඕන

උදයන්ති කුලතුංග

මගේ නමට මේ දවස්වල ඇති කරල තියෙන කැළල නම් හරිම දරුණුයි. හරිම කැත විදිහට මමත් සංගීත අංශයේ ප්‍රවීණයකුත් සම්බන්ධ කරලා. ඉතාම අශෝබන අන්දමේ ඕපාදූපයක් වෙබ් අඩවියක ප්‍රචලිත කරලා තියෙනවා.

ඇත්තටම මේ වෙබ් අඩවි පවත්වාගෙන යන අසීලාචාර මිනිසුන් ගැන මට නම් තියෙන්නේ හරිම කනගාටුවක්. මම මේ දේවල් මට කලා කියලා මානසික අතින් වැටෙන කෙනෙක් නෙමෙයි.

ඇත්තටම මේ දේ සාමාන්‍ය ගැහැනියකට වුණා නම් ඇය ගෙල වැළලා ගන්නවා. හැමෝම මේ ගැන දුරකතනයෙන් මගෙන් විමසනවා. ඇත්තටම එය හරිම දුකක්. මේ වගේ වෙබ් අඩවි පවත්වා ගෙන යන මිනිසුන්ට රජ කාලෙ දඬුවම් දෙන්න ඕන.

මම නං කැමැති ඒ වගේ කැත මිනිසුන්ව එල්ලලා මරනව නම් මගේ ජනප්‍රියත්වය, හැකියාව, ක්ෂේත්‍රයේ ඉහළට යන එක දැක ගන්න බැරිව, දරාගන්න බැරිවයි මේ වගේ වැඩ කරන්නේ.

මම වගකිව යුත්තන්ගෙන් ඉල්ලා හිටිනවා මේ වගේ ඉතාම අමානුෂික බොරු ප්‍රචාර ගෙන යන මිනිසුන්ව හොයලා ඒ අයට විරුද්ධව කටයුතු කරන්න කියලා. අද මට වුණු දේ මේ ක්ෂේත්‍රයේ ඉන්න වෙන කලා ශිල්පිණියකට හෙට වෙනවා දකින්න මම කැමැති නැහැ.


Copy Rights - Silumina

3 comments:

Anonymous said...

අපිත් දැකල තියෙනවා වීඩියෝ වල මෙයා ඉන්න විදිය.. දැන් පත්තිනි අම්ම වෙන්න හදනවා... වේ.... කමේ අඩුවක් නැහැ.

Anonymous said...

oya baba

Anonymous said...

hariyata hari machan munta karanda hondai kiyanda narakai meyala kohomat dawal migel ra daniyel kattiyane

Post a Comment