----- Please Turn on your speakers & listen our " Lanka ART web Radio "----- Send us your art Related news to ** lankaart1@gmail.com ** -----

Pages

RADIO

කිලිං මී සොන්ට්‌ලි.'''''''''''''''''

Sunday, June 5, 2011

ආදරය තියෙන්නෙ කොතනද කියල හොයන්න වෙලා...
චංචලා වර්ණසූරිය

මේ දිනවල වේදිකාවට මෙන්ම පුංචි තිරයට ද හුරු පුරුදු නිළියක්‌...... "සාජන්ට්‌ගේ නැන්දම්මා" වේදිකා නාට්‍යයේ ද ප්‍රධාන චරිතයක්‌ රඟන චංචලා ටෙලිනාට්‍ය කිහිපයක ද මේ වනවිට රඟපා ඇත.

චංචලා කවුද, ආවේ කොහේ ඉඳලාද...... රසිකයන් නඟන ප්‍රශ්නයක්‌ ..................

චංචලා නදී වර්ණසූරිය ආවේ දකුණින්. තාත්තා ව්‍යාපාරිකයෙක්‌.... මම කුඩා කාලෙදීම මියගිහින්. අම්මා තේජා...... මල්ලි දිලික්‍ෂ ........... නංගි ඒ කියන්නේ මල්ලීගේ බිරිය ස¹.... ලංකාවේ වගේම ප්‍රංශයේත් ඉගෙන ගත්තා... හක්‌මන දෙනගම රාලහාමි මගේ සීයා... දෙනගම පරපුරේ එකම දියණිය තමයි චංචලා......

ඔබ කලා ක්‍ෂේත්‍රයට එකවරම කඩාපාත් වූ කෙනෙක්‌ කියා සමහරු කියනවා.

සාමාන්‍යයෙන් කලාවට එන ක්‍රම දෙකක්‌ තියෙනවා... එකක්‌ තමයි දුක විඳගෙන එන එක..... අනෙක නම් මට කියන්න බැහැ........ ඔබත් ඒ ක්‍රමය දන්නවා....... ඒත් මම කලාවට ආවේ මේ ක්‍රම දෙකම යටතේ නොවේ. කලාකරුවෙක්‌ වීම වාසනාවක්‌....... ඒ වාසනාව මට ඉතාම පහසුවෙන් ලැබුණා. ලෝකයේ හැමකෙනෙක්‌ම කැමතියි ප්‍රසිද්ධ වෙන්න......... ඒත් කලාකරුවකු ලෙස ප්‍රසිද්ධ වීම ලොකු වාසනාවක්‌. අනෙක මම මේ ක්‍ෂේත්‍රයට ආවේ කිසිම කෙනෙක්‌ හඳුනාගෙන නොවේ. ලක්‍ෂ්මන් ගුණතිලක සොහොයුරා මගේ ඡායාරූප ගත්තා. ඉන්පසු රූපවාහිනී දැන්වීම් හතක ප්‍රධාන චරිත ලැබුණා. ඒ ඔස්‌සේ මොහාන් නියාස්‌ "සිතාම්බර සළු" ටෙලි නාට්‍යයට මාව තෝරාගත්තා.

වේදිකාවට ඇල්මක්‌ ඇති වුණේ කොහොමද?

ලංකාවේ රංගන කලාව ඉගෙන ගන්න තැනක්‌ නැහැ. හොඳම තැන තමයි වේදිකාව.... ඒත් ලංකාවේ නොසිටීම නිසා මට වේදිකා නාට්‍ය කරන්න අවස්‌ථාව ලැබුණේ නැහැ. ඒත් මෙවර මම ලංකාවේ දිගු කලක්‌ ඉන්න නිසා "සාජන්ට්‌ගේ නැන්දම්මා" වේදිකා නාට්‍යයේ මානිගේ චරිතය කරන්න කැමති වුණා. ඒක අභියෝගයක්‌. සිතාම්බර සළු කරද්දී හෙමින් කතා කළ මම දැන් තුන්දහසකට හාරදහසකට මයික්‍රොෆොනයක්‌ නැතිව කතා කරන්න පුළුවන්. ඒ වේදිකාවෙන් ලද පුහුණුව, සැන්ඩෝ හැරිස්‌ මහතා මට හුඟක්‌ උදව් කළා. වේදිකාවට හරියන නිළියක්‌ ලෙස මාව හැදුවේ ඔහු. සාජන්ට්‌ගේ නැන්දම්මා. නිෂ්පාදනය මගේ. අධ්‍යක්‍ෂණය සැන්ඩෝ හැරිස්‌ගේ. මානි විකට චරිතයක්‌......

ඔබ කැමතිද එවන් චරිතයක්‌ කරන්න.

අපේ ජනතාව ප්‍රශ්නවලින් පීඩා විඳිනවා. ඉතින් නාට්‍යයකින් තවත් හිතන්න දේ දෙනවාට වඩා සතුටින් තැබීම පිනක්‌. කෙනෙක්‌ හඬවන්න ලේසියි. සිනහ ගන්වන්න අමාරුයි.

සහෝදර ශිල්පීන් ඔබට උදව් කරනවාද?

හුඟක්‌ අය කියනවා මේ ක්‍ෂේත්‍රයේ කැපිලි කෙටිලි තියෙනවා කියලා. මට නම් එහෙම නැහැ. මාව කපලා දැම්මොත් මමම නාට්‍යයක්‌ හෝ චිත්‍රපටයක්‌ නිපදවමින් ඉදිරියට එන බව හුඟක්‌ අය දන්නවා. මම ඇවිත් ඉන්නේ කලාවෙන් හම්බ කරන්න නොවේ. යමක්‌ කලාවට කරන්නයි.......

චංචලා තරුණ නිළියක්‌........ ආදරය ගැන හිතන්නේ කොහොමද?

ආදරය....... කියන වචනය අද ව්‍යාපාරයක්‌ බවට පත්වෙලා. ආදරය තියෙන්නේ කොතැනද කියා හොයන්න අමාරුයි. මුදල් අත ගැවසෙන තරුණියක්‌ හෝ තරුණයෙක්‌ දෙස ඇස ගසාගෙන ඉන්නවා හූරා ගන්න. ඒක ආදරය නොවෙයි. හුඟක්‌ අය ආදරය කරන්නේ පර්ස්‌ එක දිහා බලලා.... කෙනෙක්‌ කෙනකුට ගරු කරනවා නම්, රැකවරණය දෙනවා නම්, අගය කරනවා නම් විශ්වාස කරනවා නම් ආදරය තියෙන්නේ එතැනයි.

ඔබේ පර්ස්‌ එකට ආදරය කළ අය ඔබට හමුවෙලා තියෙනවාද?

නෑ...... මම කියන්නේ මං ගැන නොවේ.......... ලංකාවේදී එවැනි බොහෝදෙනෙක්‌ මම දුටුවා. ඒ දකින දේ සමඟ මට දැනුණා ආදරය හුඟ දෙනෙක්‌ ව්‍යාපාරයක්‌ කරගෙන ඉන්නා බව. වැටිලා ඉඳිද්දී වතුර උගුරක්‌ දුන්නු මිනිහාව සමහරුන්ට අමතක වෙනවා ශැම්පේන් බොන්න පුළුවන් වුණ දවසට..........

ඔබට ලැබී තිබෙන්නේ කිනම් ආකාරයේ ආදරයක්‌ද?

හා ....... හා....... ඒ ගැන පස්‌සේ කතා කරමු. පසුවට කල් තබමු.

ඔබ බලාපොරොත්තු සමඟ ද ජීවත්වන්නේ....?

කිසිවකුට කරදරයක්‌ නොවී, නූල් පොටකින්වත් කෙනකුට ණය කාරයෙක්‌ නොවී මැරෙන්න ඇත්නම්...... ඒක තමයි මගේ බලාපොරොත්තුව. මම මේ ජීවිතයේදී විශ්වාස කරන්නේ මගේ අම්මා, මල්ලී, නංගි සහ මරණය කියන හතර පමණයි.

ඔබ කලකිරීමකින්ද ඉන්නේ?

නැහැ. කලකිරීමක්‌ නෑ. අපි මේ ජීවිතයේදී වැටුණොත් ..... ඉන් ලබන අත්දැකීම හොඳ පාඩමක්‌ වෙනවා. ගැහැනිය පිරිමියාට වඩා දුර්වල නැහැ. හැම අභියෝගයකටම මුහුණ දෙන්න ගැහැනිsයකට පුළුවන්. එක වැටීමකින් අඩි ගණනක්‌ ඉදිරියට යා හැකියි. යමක්‌ කරද්දී එය මට සුදුසු නෑ කියලා හිතුණොත් හිත රිදවගෙන හෝ මම ඉන් ඉවත් වෙනවා. මට කිසිවෙක්‌ අපහාස කළොත් ......... මම වචනයකින්වත් ඒ පුද්ගලයාට දොස්‌ කියන්නේ නැහැ. ඒක ඔහුගේ උගත්කමේ ප්‍රශ්නයක්‌ කියා හිතනවා.

ඔබ ගායිකාවක්‌.......

ඔව්..... එඩුවා සෙවෙල් කියන ප්‍රංශ ගායකයාගේ ඇල්බමයක ගීයක්‌ ගයන්න මට ආරාධනා කළා.......... "කිලිං මී සොන්ට්‌ලි." කියන ගීය ප්‍රංශ භාෂාවෙන් මට ගායනා කරන්න කීවේ. ඒත් මම ඔහුගෙන් ඉල්ලීමක්‌ කළා.... මම සිංහලෙන් එය ගායනා කළ යුතුයි කියා. ඔහු අවසරය දුන්නා......... ඒ ගීතය සහ ඇල්බමය අද ලොව පුරා ප්‍රචාරය වෙනවා.


පැතුම්
ඡායා - සමන් අබේසිරිවර්ධන

Copy Rights - Divayina

0 comments:

Post a Comment