----- Please Turn on your speakers & listen our " Lanka ART web Radio "----- Send us your art Related news to ** lankaart1@gmail.com ** -----

Pages

RADIO

මම වරදක් නොකළ බව මගේ හිත දන්නවා

Saturday, January 26, 2013


මම වරදක් නොකළ බව මගේ හිත දන්නවා

චතුරිකා පීරිස්

චතුරිකා පීරිස් පසුගිය සති කීපයේ මාධ්‍යයන්හි වඩාත් ම කතාබහට ලක්වුණු තැනැත්තියක බවට පත්වූවාය. ඒ චතුරිකාගේත් රොෂාන්ගේත් වෙන්වීම පිළිබඳ ලියැවුණු ප්‍රවෘත්ති නිසාය. චතුරිකා අපට සිටින දක්ෂතම රංගන ශිල්පිනියකි. ටෙලිනාට්‍ය ක්ෂේත්‍රයේ සම්මාන ගණනාවක් ම හිමිකර ගැනීමට චතුරිකාට මේ වනවිට හැකියාව ලැබී ඇත. එසේම ඇය කිව යුතුදේ ඍජුවම කියන තැනැත්තියකි. අද ‘තරුවක් සමඟ වරුවක්’ විශේෂාංගය වෙන්වන්නේ චතුරිකා සමඟ කළ කතාබහ වෙනුවෙනි.
චතුරිකා කොහොමද මේ දිනවල ඔබේ කාලය ගෙවෙන්නේ?
මේ දවස්වල ටෙලිනාට්‍ය තුනක වැඩවලට සම්බන්ධ වෙලා ඉන්නව. එකක් හිරු ඊ.ඍනාළිකාවේ “හිරු තනිවෙලා” ටෙලිනාට්‍යය. අනෙක ස්වාධීන රූපවාහිනියෙන් විකාශය වීමට නියමිත ‘බිඳුණු සිත්’ ටෙලිනාට්‍යය. එය පෙබරවාරි මාසයේ ඉඳල විකාශය වෙන්න නියමිතයි. ඒ වගේම මාර්තු මාසයේ සිට සිරස නාළිකාවෙන් විකාශය වීමට නියමිත “ශාන්ති” ටෙලිනාට්‍යයේ රූපගත කිරීම් වලටත් මේ දිනවල සම්බන්ධවෙලා ඉන්නව. ඊට අමතරව මහාචාර්ය ආරියරත්න ඇතුගලයන්ගේ “මහ සමයම” වේදිකා නාට්‍යයේ පුහුණුවීම්වල මේ දිනවල නිරතවෙලා ඉන්නව.
මහාචාර්ය ඇතුගලයන්ගේ “මහ සමයම” වේදිකා නාට්‍යයට සම්බන්ධ වීම ගැන ඔබට මොනවද හිතෙන්නේ?
මේ මගේ පළමු වේදිකා නාට්‍ය රංගනය. මෙහි රඟපෑම මට යම් පමණක අභියෝගයක් වුණා. මෙය ‘ඔපෙරා ශෛලියේ වේදිකා නාට්‍යයක්. මෙහි රංගනය පමණක් නෙමෙයි නර්තනයත් ගායනයත් තිබෙනවා. මම නිරූපණය කරන්නෙ විෂ්ණු දෙවඟනගෙ භූමිකාව. මාත් එක්ක ඊශ්වර දෙවියන්ගේ චරිතය රඟපාන්නෙ චන්න විජේවර්ධන. ඒ වගේ ම බස්මාසුර චරිතය රඟපාන්නෙ ප්‍රවීණ නර්තන ශිල්පී රවිබන්ධු විද්‍යාපති. ඒ වගේම මේ වේදිකා නාට්‍යයේ ශි‍්‍රයන්ත අයියා, ජැක්සන් අයියා, දිද්දෙණිය අයියා වැනි ප්‍රවීණයින් රඟපානවා. ඔවුන් සමඟ වැඩ කරන්න ලැබීමමත් භාග්‍යයක්.
”හිරු තනිවෙලා” ටෙලිනාට්‍යයේ ඔබේ රඟපෑමට ලැබෙන ප්‍රතිචාර..?
මෙය ඉතාම ජනපි‍්‍රය කතාවක්. මම හිතුවටත් වැඩිය ප්‍රේක්ෂක ප්‍රතිචාර ලැබෙනවා.
රොෂාන්ගේත් ඔබේත් වෙන්වීම ගැන පසුගිය දිනවල මාධ්‍ය තුළ විශාල වශයෙන් කතාබහට ලක්වුණා. ඒ සිදුවීම ගැන දැන් මොනවද ඔබට හිතෙන්නේ?
ඒ ප්‍රශ්නය ඇතිවුණු දවස්වල මාධ්‍යයට අදහස් දැක්වූවේ අපරාදේ කියල දැන් මට හිතෙනව. ඒ අවස්ථාවේ මා වටා හිටිය පිරිස මට වැඩිය කලබල වුණා. මම ඒ දවස්වල සිටියේ රූපගත කිරීමක. පත්තරයක් බලන්නවත් මට නිදහසක් තිබුණේ නෑ. ඉතින් මා වටා සිටි සමහර අය මෙහෙම කියන්න, මෙහෙම කරන්න කියල මට කිව්ව. ඒ විදියට ඒ ප්‍රශ්නය ගොඩක් දුරදිග ගියා. මට දැන් හිතෙනව ඒ වෙලාවෙ මාධ්‍යයට වචනයක්වත් ඒ ගැන නොකිය සිටිය නම් හොඳයි කියල. කවුරු මොනව කිව්වත් මොනව හිතුවත් මට තිබුනෙ සත්‍ය එළිවෙනකල් නිහඬව ඉන්නයි කියල දැන් මට හිතෙනව.
ජීවිතය ගැන ඔබට මොනවද හිතෙන්නෙ?
ජීවිතය කියන්නෙ විඳින්න ඕන දෙයක් මිස විඳවන්න ඕන දෙයක් නෙමෙයි. ජීවිතය විඳින්නේ නැතිනම් ජීවත්වෙලා වැඩක් නෑ. ජීවිතේ තමුන්ට කොහේදි හරි වැරැද්දක් වෙලා තියෙනවා නම් එය නිවැරැදි කරගන්න පුළුවනි. නමුත් “මට මෙහෙම වැරැද්දක් වුණා. දැන් මම මෙහෙම කළොත් සමාජය මොනව කියයිද” කියල ඒ වැරැද්ද අස්සෙ ඉඳගෙන විඳව විඳවා ඉන්න එකේ තේරුමක් නෑ. ඊට වැඩිය හොඳයි සිය දිවි හානි කරගන්න එක. මම නම් හිතන්නෙ මේ ජීවත්වෙන පුංචි කාලෙදි අපි ජීවිතය විඳවන්නෙ නැතිව ජීවිතය විඳිය යුතුයි කියලයි; ජීවිතය විඳවන්න වෙන දෙයින් ඈත් විය යුතුයි කියලයි.
මේ අවුරුද්ද ඔබ කොහොමද සැලසුම් කරල තියෙන්නෙ?
අපේ නිෂ්පාදන ආයතනයට ලැබී තිබෙන චිත්‍රපට දෙකේ වැඩ හොඳින් අවසන් කරන්න බලාපොරොත්තු වෙනවා. ඒ වගේම මේ අවුරුද්දෙ විදෙස් සංචාර දෙකකට ආරාධනා ලැබිල තියෙනව. ඒ වැඩ සාර්ථකව නිම කරගන්න තමයි බලාපොරොත්තුව.
පසුගිය කාලේ ඇතිවුණු ගැටලුවලදි පවුලේ අය ඔබත් සමඟ සිටියද?
ඇත්තටම ඔව්. අම්ම තාත්ත ඇතුළු සියලුම දෙනා මා සමඟ සිටියා. නමුත් මම කාගෙන්වත් උදව් බලාපොරොත්තු වෙන්නේ නෑ. ඒ මොකද තවත් කෙනෙකුට උදව් කරන්න කාටවත් බැරි නිසා. මගේ ජීවිතය ඉදිරියට ගෙනියන්න ඕන කොහොමද? වැටුණු තැනින් නැගිටල ඉදිරියට යන්නෙ කොහොමද කියල තීරණය කරන්න ඕන මම. මගෙ හිත දන්නව මම කිසිම වැරැද්දක් කළේ නැහැ කියල. ඒ වගේම මම කුමක් හෝ දෙයක් කළා නම් එයින් කාට හෝ හොඳක් මිස නරකක් වෙන්නෙ නෑ. මම අද හෙට මැරුණේ නැතිනම් හැමෝටම දැනගන්න ලැබේවි සත්‍ය මොකක්ද කියල. බුද්ධිමත්ව සිතුවොත් ප්‍රශ්න විසඳගන්න ලේසියි. සම්ප්‍රදායිකව බැලුවොත් ප්‍රශ්න විසඳගන්න අමාරුයි.
කලා ලෝකයේ දැන් වෙන්වීම් බහුලයි නේද?
කලා ලෝකයේ පමණක් නෙමෙයි හැම තැනකම එහෙම ඇති. බැංකුවලත් තියෙනව. වෙනත් ආයතනවලත් තියෙනව. පාර්ලිමේන්තුවේත් වෙන්වීම් තියෙනවනේ. නමුත් කලා ලෝකයේ දෙයක් සිදුවුණාමයි මිනිසුන් ඒ ගැන සොයන්නේ. ඒ හැටි. මම හිතන්නේ ජීවිතේ විඳවන්නේ නැතිව ඉන්න ටික කාලෙ හරි ජීවිතේ විඳල මැරිලා යනවා නම්, ලබන ආත්මේ හරි සතුටින් ඉන්න ලැබේවි කියලයි.
ඔබ පුවත් මවන්නියක්ද?
නැහැ මට පුවත් මවන්න වුවමනාවක් නෑ. මා ගැන ලොකුවටම කතාවුණු ප්‍රවෘත්ති තමයි පසුගිය කාලේ පළවුණේ. ඊට කලින් එහෙම දෙයක් වෙලා නෑ. කලා ලෝකයේ ඉන්න සමහරු ජනපි‍්‍රය වෙන්න ප්‍රවෘත්ති මැව්වාට මට එහෙම වුවමනාවක් නෑ.

silumina

1 comments:

මේකත් බලන්න කෝ... www.lokasithiyama.com

Post a Comment