----- Please Turn on your speakers & listen our " Lanka ART web Radio "----- Send us your art Related news to ** lankaart1@gmail.com ** -----

Pages

RADIO

‘උමා’ ගැන ගයේෂා උදම් වෙයි

Saturday, December 8, 2012


රූ රැජිනක යොවුන් ටෙලිනාට්‍ය නිළියක ලෙස නමක් දිනූ ගයේෂා පෙරේරා මේ දවස්වල අපූරු ටෙලි නාට්‍ය චරිතයකට පණපොවන බව අපට දැනගන්නට ලැබුණා. “සිහින සිත්තරා වී” ටෙලි නාට්‍යයේ ප්‍රධාන චරිතයක් වන ‘උමා’ චරිතයට දායක වන්නේ ඇයයි. මේ ගැන ගයේෂා අපිත් එක්ක කතා කළා.
“උමා කියන්නේ නාගරික පන්නයේ ගැහැනු ළමයෙක්. ඇය ආදරයට ආදරය කරන, ආදරය නිසා ජීවිතයේ විවිධ හැලහැප්පීම් ඇතිකර ගන්නා යුවතියක්. උමා චරිතය මගේ ටෙලි නාට්‍ය රංගන ගමන්මඟ වෙනසකට ලක්කරන මා ගැන වෙනදාටත් වඩා පේ‍්‍රක්ෂක කතාබහට බඳුන් වන චරිතයක් වේවි කියලා මම හිතනවා.”
ඉදිරියේ පැවැත්වෙන රූ රැජින තරගාවලී කීපයකටම ලංකාව නියෝජනය කරමින් සහභාගි වන්නට මා අදහස් කරනවා. ඒ වගේම ලබන වසරෙන් පසුව මම යළිත් රූ රැජන තරගාවලීන් සඳහා ඉදිරිපත් නොවන්නත් පුළුවන්. ඒ නිසා ඉදිරි වසරේ දී ලැබෙන තරගවලින් මගේ උපරීම දක්ෂතාව ඉදිරිපත් කරන්නට මම උත්සාහ ගන්නවා.

0 comments:

Post a Comment